Henkilökunta lomailee 20.8. asti - tilaukset käsitellään seuraavan kerran 21.8. maanantaina

Henkilökunta lomailee 20.8. asti - tilaukset käsitellään seuraavan kerran 21.8. maanantaina
Search
Close this search box.

Tilaus- ja toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä.

Toimitusehdot lyhyesti

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 – 4 arkipäivää. Mahdolliset pidemmät toimitusajat ilmoitetaan tuotekohtaisesti tuotetiedoissa. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Tuotepiste.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun ensisijaisesti sähköpostitse myynti@tuotepiste.fi tai vaihtoehtoisesti puhelimitse 0400 769 429 (Ma-Pe klo 10:00 – 20:00 )

4. Tuotepiste.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Tuotepiste.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Tuotepiste.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Tarkemmat toimitusehdot

Yleistä

Verkkokaupan hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron (24 %). Tuotteiden takuu määräytyy tuotteen valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Tuote- ja toimitushintoja päivitetään säännöllisin väliajoin verkkokaupassamme. Varaamme oikeuden myös teknisistä ja inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen korjauksiin ja tarkistuksiin.

Kunkin tuotteen toimituskulut ovat nähtävissä tuotetiedoissa. Jos tuotteella on muusta tuoteryhmästä poikkeavat toimituskulut tai -tavat, lopulliset toimituskulut määräytyvät ostoskorissa.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitusaika

Otamme tilaukset käsittelyyn 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. Tuotteidemme toimitusaika on asiakkaalle 1-4 työpäivää (ellei toisin mainita tuotteen tuoteselosteessa). Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. 

Ylivoimainen este

Tuotepiste.fi ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole kohtuudella voinut ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan mm. työtaistelutoimenpiteet, henkilökunnan sairastuminen, tuonti- ja vientikiellot sekä häiriöt kuljetuksissa. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä Tuotepiste.fi:llä että asiakkaalla oikeus purkaa tilaukset ilman vahingonkorvaus- tai viivästysseuraamuksia.

Palautusehdot ja tuotevaihdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuskulut riippuvat palautuksesta.

Palautuksesta täytyy tehdä sähköinen palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä. Palautusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: myynti@tuotepiste.fi

Tilauksen noutamatta jättäminen ilman sähköistä palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus. Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja jos tilausta ei tämän jälkeen haluta vastaanottaa uudelleen, veloitamme 10 € kuluja noutamatta jääneestä tilauksesta. Jos et ole ehtinyt noutaa pakettiasi ja haluat tilauksen vielä uudelleen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi uudesta lähetyksestä: myynti@tuotepiste.fi. Noutamatta palautunut paketti voidaan lähettää uudelleen korkeintaan yhden kerran.

Palautusilmoituksen jälkeen ohjeet palautukseen toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautusten käsittelyaika on 10–15 arkipäivää saapumisesta.

Hygieniatuotteet – Huomioi rajoitukset palautusehdoissa!

Huomioithan, ettei hygieniatuotteita voi palauttaa avaamisen jälkeen. Avattu tuote on aina menettänyt hygieenisyytensä. Avaamaton tuote sen sijaan mahdollistaa täyden vaihto- ja palautusoikeuden ehtojemme mukaisesti. Tällöin hygieenisyys on varmistettu, ja voimme myydä sen seuraavalle asiakkaalle. 

Outlet

Outletissä myytävät tuotteet ovat usein myynnistä poistuvia yksittäiskappaleita ja tästä johtuen tuotteilla on normaali 14 vuorokauden palautusoikeus, mutta ei vaihto-oikeutta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Erikoiskuljetukset (yli 35 kg painavat tuotteet tai lavan päällä toimitettavat tuotteet)

Yli 35 kg painavat tuotteet tai lavan päällä toimitettavat tuotteet vaativat erikoiskuljetuksen, joka vaikuttaa palautuksen hintaan. Siksi suosittelemme tekemään tarkan etukäteistyön, ettei vääränlainen tuote saavu perille. Ota yhteyttä asiakaspalveluun tarkempia ohjeita varten.

Reklamaatiot ja takuu

Kuljetusvauriot

Varmista paketin saapumishetkellä paketin kunto

Kirjaa mahdolliset vauriot välittömästi toimittajan kanssa rahtikirjaan

Jos vaurion huomaat vasta toimituksen jälkeen, ota yhteyttä kuljetusyhtiöön ja tee vahinkoilmoitus. Ilmoita myös meille vauriosta viiden päivän sisään osoitteeseen: myynti@tuotepiste.fi

Takuu

Takuuasioissa ole meihin yhteydessä, niin hoidamme asian.

Asiakaspalvelu: myynti@tuotepiste.fi

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: myynti@tuotepiste.fi tai soittamalla 0400 769 429 (Ma-Pe klo 10:00 – 20:00).

Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen myynti@tuotepiste.fi tai soittamalla 0400 769 429. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Tuotepiste.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

Yhteystiedot

Miken Tuotepiste / Tuotepiste.fi
Rakentajantie 1
82500 Kitee
Suomi
Y-tunnus: 2410747-8

Puh. 0400 769 429
Sähköposti: myynti@tuotepiste.fi

Scroll to Top